Vi arbejder ud fra Content in real time, kaldet CIRT. Det er en arbejdsmetode til digital markedsføring. Metoden er brugt gennem hele internettets historie, hvor vi var med fra den spæde start. Vi lavede den første content og internet markedsføring i 1999. Tre år før Google blev synlig på nettet med deres banebrydende syn på søgerobotter og indeksering. Vi havde den fornøjelse at blive inviteret med i en Google udviklingsgruppe i perioden 2001 til 2003. Tre år hvor vi kom med gode ideer til brugervenlighed og søgealgoritmer. Hvor Google ikke lærte os at kende, men hvor vi lærte Google an kende. Vi var med fra fødslen. Undfangelsen stod Larry Page og Sergey Brin for i 1998(Googles stiftere)
Content – CIRT er en arbejdsmetode hvor vi arbejder manuelt eller semimanuelt med digital markedsføring. Google giver os nogle værktøjer til at arbejde på denne måde. Det er mere tidskrævende end det normale, hvor markedsføringen via Google køre meget automatisk og man hele tiden forholder sine kampagner til hvilke data robotterne genererer. Vi arbejder med det vi ser i øjeblikket. Ofte erfarer vi, når vi kigger i data, at robotterne kan være med meget forsinkelse på det faktiske, øjeblikket.
Det er altid “NU” der skal præsteres
Content – CIRT er samtidigt en arbejdsmetode hvor vi arbejder “in real time” med den korte content og den lange content, hvor vi justerer og forandrer content løbende. En meget organisk metode, der hele tiden arbejder i krydsfeltet mellem subjektiv content og objektiv content.
Content – CIRT er dynamisk og eliminerer så mange faktorer udefra der måtte påvirke markedsføringskampagnen. Bl.a. er det et problem, at i takt med at man øger budgettet gør konkurrenterne det også. Det fortæller robotterne at de skal gøre, heldigvis med forsinkelse. Denne forsinkelse udnytter vi gennem CIRT. Faktisk ser vi ikke udfordringen i hvad de andre gør, det er simpelt at gennemskue. Vi ser udfordringen og glæden i at robotterne ikke kan gennemskue os og vores tankegang.
Det er vi lykkedes med de sidste 25 år, så mon ikke det fortsætter.
Content – CIRT er erkendelsen af at vi ikke kan styre det hele, men at vi kan gøre størst indflydelse på de ting vi ikke kan styre og dermed mindske tilfældighederne.
Vores metode er gennemprøvet gennem 25 år og løbende justeret.
I de tidlige internet dage handlede det bare om at finde kunderne, i dag handler det om at Nudge kunderne til at handle i netop jeres butik/hjemmeside og samtidigt ikke “formøble” markedsføringskroner, fordi markedsføringen er baseret på hvad der skete i går.
Den fortsatte kamp om den Gode Fortælling
De få internetbutikker og hjemmesider der var i starten af nullerne, gjorde, at gode placeringer var meget lette at få. Processen gennem de sidste 25 år har været “on going” med en konstant stigende kompleksitet. Gennem tiden er søgerobotterne videreudviklet og blevet mere og mere smarte! Samtidigt er den subjektive digitale markedsføring nået til nye højder. Sjov, ballade, fake news, nye ord, nye produkter osv. Content er under konstant udvikling. En udvikling fra at content i starten var drevet 100% af objektivitet til at vi måske ender i content der er 100% drevet af subjektivitet. Desværre en farlig glidebane samfundet allerede er meget langt nede af. Men vi siger If you dont join them, beat them.
Vi er nu gået fra robotter til intelligente robotter. Et skridt alle taler om, men ikke rigtigt gør noget ved(læs: forholder sig til). Vi ser hvordan alle sluger ChatGBT og AI råt. Det er en klassisk internet historie: Skyd først, spørg bagefter.
De er heldigvis, for os:-), på vej i den forkerte retning. Vi har gennem det sidste år kørt utallige test, på vores mere end 20 udviklingssider, og har, heldigvis, erfaret at der ikke findes nogle lette løsninger endnu.
Vores tilgang til digital markedsføring og vores arbejdsmetoder er stadig “second to none”.
Se mere her.
https://depot-opbevaring.dk/
https://poolhus-udlejning.dk/
https://xn--loppebrn-deluxe-bub.dk/
https://oneline-art.dk/
https://bymunkskov.dk/
https://bkind.dk/
Google Hjælp KLIK HER
Noderne er ikke Musikken KLIK HER
Vores Historie KLIK HER‘
Lasse Skov KLIK HER
Christian Munk Skov KLIK HER