Content Strategi – De fire nødvendige ben for at kunne lykkes med Digital Markedsføring
Strategi:
Der skal laves en strategi i forhold til potentialet i virksomheden.
Hvad er vores ambition? Hvad er vores muligheder? Hvad kan vi? Hvad vil vi? HVAD TØR VI:-)?
Content:
Det hele skal beskrives i korte og præcise formuleringer.
Dette bruges til Bestyrelsen, Ledelsen, Medarbejderne og den Digitale Markedsføring.
Et værktøj der omfavner hele virksomheden og dens kunder og kommende kunder.
Hvem er vi og hvor er vi på vej hen, SAMMEN.
Algoritmer:
Strategien skal udføres med viden om hvad der virker på nettet og hvad der ikke virker. Ofte laver man strategien og derefter skyder man i alle retninger.
Derved opstår problemet. Hvad virker og hvad virker ikke.
Husk at algoritmekampen står i snitfladen:
Menneske – Robot – Menneske
CIRT:
Kun ganske få arbejder på denne måde.
Ved at bruge CIRT får man absolut mest ud af markedsføringskronerne.
Man er foran “Google Eksperterne” og foran konkurrenterne.
Content Strategi er vejen til optimering af bundlinjen.
De Fire Ben er processen. Undervurder ikke den!
Content Strategi – Processen
Content processen er en strategisk tilgang til at skabe og administrere indhold på tværs af forskellige platforme og medier. Den begynder ALTID med jer selv ofg strategien, derefter med forskning og analyse for at forstå målgruppen, markedstendenser og konkurrenceforhold. Derefter kommer planlægningsfasen, hvor mål og mål for indholdet fastlægges, og en overordnet strategi implementeres.
Efter udarbejdelse af strategiplanen følger implementeringsfasen, hvor indholdet skabes. Dette kan omfatte alt fra at skrive artikler og producere videoer til at designe grafik og udvikle interaktive oplevelser. Kvalitetssikring er vigtig i denne fase for at sikre, at indholdet opfylder den fastlagte strategi.
Når indholdet er oprettet, går processen videre til distributionsfasen, hvor det deles på relevante platforme og markedsføres over for målgruppen. Dette kan omfatte brug af sociale medier, e-mail-markedsføring, søgemaskineoptimering og andre kanaler.
Endelig omfatter processen evaluering og optimering, hvor resultaterne af indholdets præstationer måles og analyseres. Dette kan IKKE føre til justeringer i strategien, men justeringer i content, indholdsproduktionen eller distributionsmetoderne for at forbedre resultaterne over tid. Processen er on going og forholdes hele tiden til Strategien.
Se mere her.
https://depot-opbevaring.dk/
https://poolhus-udlejning.dk/
https://xn--loppebrn-deluxe-bub.dk/
https://oneline-art.dk/
https://bymunkskov.dk/
https://bkind.dk/
https://sommergaver.dk/
https://chokoladegaver.dk/
https://xn--lgaver-9xa.dk/
https://chokolade-engros.dk/
https://baby-uroer.dk/
https://xn--hklet-sra.dk/
https://firstbuyers.dk/
Kontakt KLIK HER