Hvad koster Google klik. Ved at bruge Google Ads kan du forvente, at priserne på Google Ads varierer afhængigt af den specifikke kampagnetype og masse andre faktorer. Dog har vi nedenfor udarbejdet en yderst generisk oversigt over, af hvad du kan forvente.
Priserne på BING er ca. 1/5 del af nedenstående.
Søgekampagner: Prisen pr. klik kan variere mellem 2-200 kr. – eller mere:-(
Shoppingkampagner: Forvent en klikpris på 3-20 kr.
Video (YouTube) kampagner: Klikpriserne ligger typisk mellem 8-25 kr.
Display-kampagner: Prisen pr. klik spænder fra 2-5 kr.
Det er vigtigt at forstå, at disse tal er gennemsnitlige og kan variere betydeligt afhængigt af faktorer som din branche, markedstendenser og konkurrencesituationen. Vær opmærksom på, at Google Ads priserne løbende udvikler sig, og det er vigtigt at følge med for at kunne allokere de korrekte budgetter til annoncering.
Ønsker du at høre mere om, hvad priserne vil være for din specifikke situation? Send os en e-mail eller ring for en uforpligtende samtale om, hvordan priserne vil være for din unikke situation med Google Ads.
Derudover er der den organiske søgning, Google SEO, her koster klikkene ikke noget. Til gengæld skal der investeres en del tid i at søgemaskineoptimerer jeres internet butik eller hjemmeside.
Vi klarer begge opgaver.
Kontakt os her – KLIK HER
Hvad koster Google klik – Hvordan fungerer Google
Budgivningen på Google Ads fungerer ved at annoncører konkurrerer om visninger af annoncer i søgeresultater på Google og andre websteder, der er en del af Google Display-netværket.
Når nogen foretager en søgning på Google eller besøger en hjemmeside med Google-annoncer, går annoncerne gennem en auktionsproces. I denne auktion konkurrerer annoncører om placeringen af deres annoncer.
Annoncørerne angiver et dagligt budget, der bestemmer, hvor meget de er villige til at bruge hver dag på annoncering. De angiver også budstørrelsen, dvs. hvor meget de er villige til at betale for hvert klik, visning eller erhvervelse af en kunde, afhængigt af budgivningstypen, de har valgt.
Ud over budstørrelsen vurderer Google også annoncens relevans og kvalitet, når den bestemmer, hvilken annonce der skal vises, og hvor den skal placeres. Dette betyder, at en annonce med lavere bud kan vises over en annonce med højere bud, hvis den er mere relevant og af højere kvalitet.
Når annoncen vinder auktionen, bliver den vist for brugeren. Annonsøren bliver opkrævet, når nogen klikker på annoncen, eller når annoncen vises tusind gange, afhængigt af budgivningstypen.
Det er vigtigt for annoncører at overvåge og optimere deres kampagner løbende for at opnå de bedst mulige resultater inden for deres budget. Dette kan omfatte justering af bud, forbedring af annoncens relevans og kvalitet samt identifikation og målretning mod lønsomme søgeord og målgrupper.
Se mere her.
https://depot-opbevaring.dk/
https://poolhus-udlejning.dk/
https://xn--loppebrn-deluxe-bub.dk/
https://oneline-art.dk/
https://bymunkskov.dk/
https://bkind.dk/
Google Hjælp KLIK HER
Noderne er ikke Musikken KLIK HER
Vores Historie KLIK HER‘
Lasse Skov KLIK HER
Christian Munk Skov KLIK HER